Σάββατο 10 Μαρτίου 2012

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ!!!

Από την αρχή της ενασχόλησής μου με τα κοινά έχω γίνει στόχος κακόβουλων και άνανδρων επιθέσεων! Επιθέσεις κάθε είδους και προέλευσης, χτυπήματα κάτω από τη μέση, που χαρακτηρίζουν το ποιόν και το ήθος του εκάστοτε συκοφάντη , εκτοξεύθηκαν από συγκεκριμένα πρόσωπα- κέντρα με σκοπό να με φιμώσουν και να εμποδίσουν τη μαχητικότητα μου!! Πληροφορώ τους "ενδιαφερομένους" πως ότι κυκλοφορεί ασφαλώς και οφθαλμοφανώς δε με αφορά μεν, είναι δε κατασκευής και παραγωγής μιας εποχής , που εγώ ήμουν μόλις 10 ετών!!!!
 Αυτή η "λεπτομέρεια" προφανώς και τους διέφυγε. Οι μηνύσεις έχουν ήδη πάρει το δρόμο τους και επιφυλάσσομαι παντός δικαιώματος μου για τα περαιτέρω.
Τέλος να πληροφορήσω πως δυστυχώς για κάποιους η παρουσία μου εφεξής θα είναι ακόμη πιο δυναμική , πιο έντονη , πιο πατριωτική , πιο δηκτική αφού το γεγονός ότι ενοχλώ πολλούς εντείνει τη θέλησή μου να αγωνιστώ για το καλύτερο του τόπου μου και του έθνους μας γενικότερα!
Μελίνα Τσιλιμίγκρα

1 σχόλιο:

  1. μελίνα είμαστε μαζι σου συνέχισε τον αγώνα σου και άστους να λένε

    ΑπάντησηΔιαγραφή