Κυριακή 24 Μαρτίου 2013

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ aegean airlines

Έστειλα την εξής επιστολή που παραθέτω και έλαβα την εξής απάντηση που επίσης παραθέτω! Τα σχόλια δικά σας.

Η επιστολή 
Κύριοι, πρόσφατα ταξίδεψα με την εταιρία σας με προορισμό την Κωνσταντινούπολη. Με μεγάλη μου λύπη διαπίστωσα πως στις αναγγελίες της πτήσης στα αγγλικά αναφερόταν το όνομα προορισμού μόνο ως ISTANBUL. Προσπαθώ να δείξω κατανόηση για το γεγονός πως οι ξένοι αυτό γνωρίζουν ( τεράστιο λάθος όλων των Ελληνικών κυβερνήσεων ) όμως πιστεύω πως θα έπρεπε η Πόλη να εκφωνείται από μια ελληνική εταιρία με έδρα την Ελλάδα και σταθμό αναχώρησης στην Ελλάδα, ως Κωνσταντινούπολη, ακόμη και στην Αγγλική εκφώνηση έστω και συνοδευτικά! Είστε μια εταιρία που λειτουργείτε αρκετά καλά σε μια κρίσιμη περίοδο εθνικά και οικονομικά για την πατρίδα μας και θα οφείλατε πιστεύω σαν Ελληνες να κάνετε κάτι που δεν κοστίζει τίποτα αλλά προσφέρει πολλά! Θα προσφέρατε πολλά στους Έλληνες και στην πατρίδα , εάν μπορούσατε να λάβετε υπ'όψιν σας το αίτημα μου , που νομίζω πως είναι και αίτημα πολλών Ελλήνων που απλά δεν το έχουν εκφράσει δημοσίως! Προσδοκώ να μου απαντήσετε! Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας.
Μελίνα Τσιλιμίγκρα
Συνεργάτης τομέα Μεταναστευτικής Πολιτικής και Γραμματείας Παλιννοστούντων και Ειδικών Πληθυσμιακών Μονάδων της ΝΔ


Η απάντηση :
Αγαπητή κυρία Τσιλιμίγκρα,
Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Aegean και για το χρόνο που διαθέσατε για να μας αποστείλετε τα καλοπροαίρετα σχόλιά σας.
Θα θέλαμε να γνωρίζετε ότι η κάθε αναγγελία γίνεται βάσει συγκεκριμένων στοιχείων και η ονομασία των προορισμών όπως αναγράφεται από του διεθνείς κανονισμούς.
Ωστόσο να είστε βέβαιη ότι  για κάθε σχόλιο των επιβατών μας, όπως το δικό σας, λαμβάνουν γνώση τα αρμόδια τμήματα της εταιρείας μας.  
Κυρία Τσιλιμίγκρα, σας ευχαριστούμε για άλλη μία φορά για την επικοινωνία μας αυτή και είμαστε πάντα στη διάθεσή σας.

Με εκτίμηση,









Anastasia Perifanou
Customer Relations

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου