Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ PATRIA!

(11 Απριλίου 2011)
Aρχικά να εκφράσω τις ευχαριστίες μου προς όλους εσάς που με τιμάτε απόψε με αυτό το συμβολικό βραβείο!
   Δεν αισθάνομαι σε καμμία περίπτωση ότι έπραξα κάτι που χρήζει ηρωικής ιδιότητας. Δυστυχώς όμως αποδεικνύεται πως η διεκδίκηση της νομιμότητος, του αυτονόητου και του δικαίου αποτελεί φαεινή εξαίρεση. Δε θα ξεχάσω ποτέ την αρωγή, συνδρομή και στήριξη που είχα από την πρώτη στιγμή της περιπέτειας μου από όλη την ομάδα του Λαϊκού ορθόδοξου συναγερμού , από τον πρόεδρο κ. Γ. Καρατζαφέρη μέχρι και τα παιδιά της νεολαίας που με έκαναν να αισθανθώ πως είναι η οικογένεια που έχω στην Αθήνα. Επιπροσθέτως ευχαριστώ απ’τα βάθη της καρδιάς μου και όλους εσάς τους  φίλους μου από όλη την Ελλάδα που με τα λόγια και τις δηλώσεις συμπαράστασης σας εξακολουθείτε να είστε στο πλευρό μου.
   Δε πρέπει να ξεχνάμε ποτέ πως όλοι αυτοί οι κάθε μορφής και τύπου αναρχικοί και αντιεξουσιαστές αντλούν  και έλκουν τη δύναμη τους από τη δική μας αδράνεια , ανοχή και φόβο . Αυτά είναι τα μόνα όπλα τα οποία  διαθέτουν. Στην περίπτωση που απενεργοποιήσουμε αυτά τους τα όπλα , οι άνθρωποι αυτοί αυτομάτως αποδυναμώνονται και εκμηδενίζονται.
  Όλοι εμείς πρέπει να δώσουμε καθημερινές μάχες με τη παρανομία και τον αφελληνισμό που δεσπόζει στην κοινωνία .΄
  Γιατί όλοι εμείς , είμαστε υπεύθυνοι για το μέλλον αυτής της Ελλάδος ..Πρέπει να ανοίξουμε τις κουρτίνες να μπεί ΦΩΣ!!
  Γιατί όλοι εμείς συνέλληνες…ΦΥΛΑΜΕ ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου