Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

Το παρασκήνιο της προαναγγελθείσης αλώσεως της...Θράκης!!




( 14 Ιουνίου 2010 )
  AΥΤΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ  ΤΡΟΠΟ ΤΙΝΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΘΡΑΚΗ ΠΟΥ ΧΑΝΟΥΜΕ..
   ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΚΡΑΔΑΝΤΑ (ΥΠΟ)ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΤΑΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΣΥΝΑΜΑ ΤΟ ΣΚΟΠΟ   ΤΗΣ ΑΦΙΕΡΩΣΗΣ ΜΟΥ.
  ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ LINK ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ ΤΟΥ youtube μετα το 6ο λεπτό μέχρι και το τέλος: 
 1ο αποσπασμα απο την τελετη λήξης μαθημάτων του Κορανίου -μιλά ο ψευτομουφτής Αχμετ Μετε: "Εαν αυτα τα παιδια ξέρουν τι ειναι, ξέρουν οτι γεννηθηκαν απο οικογενειες Τουρκων μουσουλμανων και πως πρεπει να παραμεινουν Τουρκοι μουσουλμανοι και αυτην την κληρονομια να τη παραδωσουν στα παιδια τους...Αν όμως τα αφήσουμε αμόρφωτα και μακρια απο τον ΤΟΥΡΚΟΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΣΜΟ τότε...."

  2ο απόσπασμα απο λόγια ελληνοπαιδων μουσουλμάνων τω θρησκευματι μέσα σε τζαμι της Θράκης.".Εγω σε αγαπαω πολύ ωραία μου Τουρκία...Την ημισέληνο σημαία σου θα υψώσω στο πιο υψηλό σημείο. Αν χρειαστεί για σένα με χαρα θα πεθάνω. Είμαι ερωτευμένος μαζί σου ωραία μου Τουρκία. Να ακουσουν την ιστορια σου να φοβηθουν τα τσακαλια..... Αυτη η χώρα ειναι δικη μας.Η Δ.Θράκη ειναι δική μας.Οι μουσουλμανοι απο την πολη, τα χωρια, τα βουνα, απόλα τα Βαλκανια είναι όλοι Τουρκοι είναι αδέλφια μεταξυ τους! Ε! προδότες που λέτε πως δεν ειστε Τουρκοι μην εξαντλειτε την υπομονη μας!.."

3ο απόσπασμα: Μιλά ο ψευτομουφτής κατα την προεκλογικη περιοδο: "Η παρουσια μου εδω σηματοδοτει την υποστηριξη στους 2 Τουρκους βουλευτες που έχω διπλα μου.Η παρουσια μου εδω συμβάλλει στο να πάνε τα 2 αδέλφια μου Τούρκοι μουσουλμάνοι στη Βουλή..Μουσουλμάνος να'ναι, Τούρκος να'ναι και ας είναι από λάσπη!"

4ο απόσπασμα απο την ομιλία του υποψηφίου βουλευτή της ΝΔ Ορχάν Χατζηιμπράμ.:"Aγαπητοί μουσουλμάνοι Τούρκοι του Εχίνου. Εγώ δεν απευθυνομαι μόνο σε εσάς αλλά σε όλους τους μουσουλμάνους Τούρκους της Δ.Θράκης. Τί λέγανε?? Ο Τούρκος δεν μπορεί να πάει στην ελληνική Βουλή! Εγώ όμως τους απαντώ πως έρχεται με φόρα!.."

5ο απόσπασμα από την ομιλία του υποψηφιου βουλευτη του ΠΑΣΟΚ Τσετίν Μανταντζί: "Εδώ είναι Δ.Θράκη, εδώ είναι η Ξάνθη, εδώ είναι ο Εχίνος, εδώ είναι το Τσανάκαλε! Εμάς θέλουν να μας χωρίσουν σε πομάκους, τσιγγάνους και τουρκογενείς...Εμείς σε αυτά τα χώματα γεννηθήκαμε Τούρκοι και ως την τελευταία μας πνοή θα ζήσουμε ως Τούρκοι.."
  Υπάρχουν με λίγα λόγια εργοστασια παραγωγής μιας βαριας βιομηχανίας..αυτης που παραγει "γκρίζους λύκους και γενίτσαρους" μέσα στα ιερα ελληνικα χώματα όπου πραγματικοί Έλληνες κατα περιόδους έχυσαν με αυτοθυσια,περισσεια αγάπη και αυταπάρνηση το αίμα τους για δύο υπέρτατες αξίες που σήμερα τείνουν αποφασιστικα και μεθοδευμενα να εκλειψουν:την πατριδα και τη θρησκεια.Λέξεις απαγορευμένες και παρεξηγημενες στην Ελλάδα του σημερα.
  Τα ελληνόπουλα μαθαινουν πως οι Ελληνες το 1922 πήγαν για "κοινωνικο τουρισμο" στην Σμύρνη που εκαιετο, μιας και πνίγηκαν εξαιτιας του "συνωστισμού "τους στη προκυμαια...Στα βιβλία των πρωτων τάξεων του δημοτικου σχολειου κεντρικός ηρωας αναμεσα σε άλλους είναι και ο Αρμπέν που μας μαθαίνει τα έθιμα της Αλβανίας ωστε να συνηθισουν τα ελληνακια οτι πρεπει να ειναι φιλοι με αλλοεθνεις-μουσουλμάνους ΑΚΡΙΤΑ! (κάποιοι εκμεταλλεύονται ευθαρσως και σε βαρος του εθνους την παιδικη αγνοτητα και αθωοτητα). 
    Στην Τουρκία εν αντιθεσει διδάσκεται στα σχολικα βιβλια οτι η Θρακη ειναι τουρκικη και οτι πρεπει να διεκδικηθει!Φανατιζουν εθνικιστικα όσους ανηκουν στη μουσουλμανικη θρησκεια πετυχαίνοντας στη τουρκικη εκπαιδευση να γινεται ακριβως το αντιθετο απ'οτι καποιοι προσπαθουν να κάνουν εδω με την απεθνικοποιηση της ελληνικης παιδειας,εξαλειφοντας οτιδηποτε πατριωτικο και παραλειποντας σκοπιμως τις τουρκικες αγριοτητες που διεπραχθησαν εις βάρος μας!! Αιδως Αργειοι!!
     Μα, η ιστορία κάνει κύκλους.Τον πάτο τον αγγίξαμε πολλάκις κι όμως βγήκαμε στην επιφάνεια! 'Οσο θα υπάρχουν Λεωνίδες θα υπάρχουν και Θερμοπύλες,και όσο υπάρχουν Μακρυγιάννηδες θα υπάρχει φως και συνέχεια.
Να γιατί:
 "και'αυτείνη η πατρίδα δεν λευτερώθη με παραμύθια, λευτερώθη μ'αίματα και θυσίες..Κι όσο αγαπώ την πατρίδα μου δεν αγαπώ άλλο τίποτας. Νάρθη ένας να μου ειπη οτι θα πάγει ομπρός η πατρίδα, στρέγομαι να μου βγάλει και τα δυό μου μάτια. Οτι άν είμαι στραβός, και η πατρίδα μου είναι καλα, με θρέφει' αν είναι η πατρίδα μου αχαμνά, δέκα μάτια ναχω στραβος θανα ειμαι. Οτι σαυτεινη θα ζησω δεν εχω σκοπον να πάγω αλλού..'Οταν μου πειράζουν την πατρίδα μου και τη θρησκεία μου θα ενεργήσω κι ότι θέλουν ας μου κάνουν.."
                                           ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ.

ΤΣΙΛΙΜΙΓΚΡΑ ΜΕΛΙΝΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου